niedziela, 17 grudnia 2017

Zestawy prezentowe - Rossmann ★


Witajcie kochani! Ostatnio będąc na zakupach w Rossmann'ie udało mi się zakupić na przecenie dwa zestawy prezentowe i postanowiłam, że przedstawię Wam jak one dokładnie się prezentują .

Na początek zestaw Pink Tropic (peeling, balsam, mgiełka). Od samego początku nie wiedziałam czego mogę się spodobać, czy spodoba mi się zapach czy też nie, ale skusiła mnie ta przecudowna kosmetyczka. Otwierając ujrzałam bardzo wakacyjny i letni zestaw, a potem bardzo, ale to bardzo spodobał mi się zapach. Myślę, że większości dziewczyn spodobałby się ten zestaw, przynajmniej zapachami można poczuć letnie chwile.
Aktualna cena: 19.99zł



Drugim zestawem w którym to już było widać co się w nim znajduje jest Lavender & Love (żel, balsam, kule do kąpieli, ręcznik). Głównie skusił mnie kolorek i to, że lawenda jest taka ładna. Jak na tak tani zestaw znajduje się w nim dużo rzeczy, jednak jakoś szczególnie zapach mi się nie podoba.
Aktualna cena: 12.99zł









































Myślę, że takie zestawy to fajne prezenty do podarowania komuś jako prezent, albo nawet dla samych siebie jak to jest w moim przypadku.

Dajcie koniecznie znać czy podobają wam się takie zestawy!
A może już jakiś z nich posiadacie? A jeśli tak dajcie znajdź w komentarzach jak wam się podobają!

Do usłyszenia wkrótce :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są takie zestawy jak nie wiemy co chcemy komuś kupić : )
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne propozycje

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba zestawy dla mnie idealne. Pierwszy zestaw przypomina mi perfumy letnie marki Escada.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zestawy! A ja zastanawiałam się gdzie takie kupić... Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawy i jest to dobry pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na zapach lata 😃 dawno nie bylan w rossmannie wiec chyba zajrze do nich

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam zestaw Pink Tropic, a Lavender&Love podarowałam koleżance :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No niestety nie mam lustrzanki. I wiem, że głównie te zdjęcia pierwszego zestawu są słabe jakosciowo, ale nie udało mi się zrobić innych.

      Usuń
  9. Pink Tropic to zdecydowanie coś, co chciałabym mieć. Muszę sobie sprawić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zestawy wydają się być świetnie, nie zauważyłam ich w Rosmannie:) ale napewno trafiony prezent!^^
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zestawy! Może na następny rok sie przydadzą, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy post, świetne zestawy! To bardzo fajny pomysł na prezent :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    MÓJ BLOGFANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio dostałam zestaw Palmolive i jestem bardzo zadowolona, jednak kusi mnie jeszcze Lavender & Love <3

    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że pięknie się prezentują te zestawy kosmetyków :) sama nie kupiłam ich, ale może kiedyś na te kosmetyki się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo interesujące te Twoje zestawy- oba 😍i ceny spoko 👍🏻

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe rzeczy <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń