sobota, 30 września 2017

Zwykłe zdjęcia w zwykły dzień + wyjaśnienie ♡

Dziś dość luźny, zwykły post ze zdjęciami, które udało mi się zrobić tak całkiem przypadkiem z nudów. Mam nadzieję, że Wam się spodobają więc dajcie znać w komentarzu :)
Wrzesień będzie miesiącem bez ulubieńców chodź na pewno bym ich znalazła mnóstwo. Ale niestety chcę również wytłumaczyć dlaczego tak dawno mnie tu nie było, chodź miałam zaplanowane bardzo dużo postów, ale niestety nie udało mi się żądnego wrzucić. Jestem teraz w klasie maturalnej i dodatkowo mam jeszcze egzamin zawodowy i niestety poprawkę innego. Więc mam mnóstwo nauki i ledwo co się z tym wyrabiam, ale muszę dać radę, chodź jeszcze jakoś szczególnie do mnie to nie dociera. Więc proszę Was o wyrozumiałość i może macie dla mnie jakieś rady jak dobrze i efektywnie się uczyć aby mi to wszystko jakoś do głowy weszło :)

























































































21 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia, szczególnie dwa pierwsze podobają się mi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia a co do matury powodzenia . Zdawałam rok temu i nawet łatwe tematy były ale jak zobaczyłam co było w tym roku to chyba teraz bym nie zdała z takimi wynikami jakie mam . Ale nie ma co się stresować jak zaczniesz się uczyć już teraz to bez stresu będzie z wszystkiego 99 % powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nauce, mało stresu i dużo dużo cierpliwości życzę!

    Ładne zdjęcia ;)

    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia fajne ale odstęp między nimi jest zbyt duży!

    www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o te na środku to niestety nie dało się tego zmienić.

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia, pozdrawiam mmusicmonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! Podobają mi się najbardziej 2 pierwsze!
    Powodzenia w szkole!

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie piękne, potrafisz dość dobrze skadrować i bawić się światłem :) Zapraszam do siebie, https://juliamickiewicz.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to się nie stresować podchodzić metodycznie do nauki a mnie tak przed matura jak i obecnie na studiach pomagają przejrzyste notatki .Wypisuje wszystko wg tematów często na kolorowo myśli główne i potem często czytam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Uwielbiam takie zdjęcia, niby proste, a jednak mają w sobie "to coś" ;)
    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia :) życzę Ci owocnej nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia z nauką! Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia :). Niestety u mnie z nauka bardzo ciężko wchodzi do głowy i zawsze miałam z tym problemy ale starałam się zapamiętywać wszystko pisząc. Przepisywanie notatek u mnie zawsze w pewnym stopniu pomagało ale niestety z większością przedmiotów nie było tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Really Awesome Blog Thanks for Sharing...

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczyć się trzeba :D Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwa pierwsze zdjęcia idealnie oddają klimat biegania w zimowe poranki. Poranny jogging to świetny sposób na aktywne rozpoczęcie dnia, jednak trzeba pamiętać o dopasowaniu obuwia do pory roku. Myślę, że new balance sklep online oferuje odpowiednie modele.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia natury i krajobrazów są najpiękniejsze.

    OdpowiedzUsuń