środa, 30 sierpnia 2017

"Zachowaj Energię Lata" Rossmann -49% Co sobie kupiłam?


Dziś kończy się promocja w Rossmnn'ie "Zachowaj Energię Lata" -49% dlatego też postanowiłam Wam pokazać co udało mi się na tej promocji zakupić. Większość produktów które zakupiłam kupiłam za -40% bo z aplikacją można było kupić tylko raz za -49% czy jakoś tak. W sumie to za bardzo się w tym nie orientuje. Produktów nie ma, aż tak dużo i miałam w planach większe zakupy, ale postanowiłam, że nie będę przesadzać i w końcu pojawi się kolejna promocja więc wtedy zakupię więcej. Nie przedłużając zapraszam do oglądania.

____________________________________________________________________

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW
____________________________________________________________________

Maska wzmacniająca do włosów, która ma jak dla mnie dość ładny, ale trochę drażniący zapach. Zdziwiło mnie, że nie bała zatkana żadnym sreberkiem, tak jak różne kremy, ale no to nic nie poradzę. Używałam jej już raz i trochę obciążyła moje włosy, ale to może dlatego, że za dużo nałożyłam, ale będę stosować i dam znać jak mi się sprawdza.


Odżywka do włosów, na której nie ma napisane nic po polsku, a raczej nie znam języków obcych więc to dla mnie mały problem. Ale kupiłam i mi się jak na razie sprawdza, używałam dwa razy i włosy po niej pięknie pachną, są miękkie i w żaden sposób nie są obciążone. Jak na razie jest to moja ulubiona odżywka.

____________________________________________________________________

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI CIAŁA
____________________________________________________________________

Do pielęgnacji kupiłam tylko jeden balsam, ponieważ w domu mam ich mnóstwo. Kupiłam go z polecenia jednej z Was :) Więc bardzo dziękuje za polecenie, ponieważ ten balsam jest cudowny. Pachnie przepięknie, wchłania się natychmiastowo i pozostawia skórę bardzo miękką. Czego chcieć więcej. Serdecznie Wam go polecam bo jest naprawdę cudowny.

____________________________________________________________________

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI UST
____________________________________________________________________

Peeling do ust to produkt na który już od dawna planowałam kupić, ale wydawał mi się za drogi i czekałam na promocję i się doczekałam. Z wyglądu jest uroczy, ale nie jestem w stanie nic więcej o nim powiedzieć, ponieważ jeszcze nie zdążyłam przetestować.

Pomadka ochronna musi być, a ta wylądowała u mnie w koszyku ze względy na SPF 20, a nie posiadałam do tej pory żadnej pomadki z filtrem.

____________________________________________________________________

MASECZKI DO TWARZY
____________________________________________________________________

Mnóstwo maseczek do twarzy, chodź mogłoby być jeszcze więcej, ale w moim Rossmann'ie nie było chyba dostawy bo były same końcówki. Żadnej z maseczek jeszcze nie testowałam, ale mam nadzieję, że się sprawdzą. 

____________________________________________________________________

PRODUKTY DO PIELĘGNACJI PAZNOKCI
____________________________________________________________________

Serem do paznokci, bo serum uwielbiam i mam nadzieję, że mi się sprawdzi.

Peeling do paznokci na który polowałam od dawna. Jak działa tego jeszcze nie wiem, ale pachnie przecudownie.

I odżywka wygładzająca z lovely. Kupiona ze względu tego, że mam już chyba wszystkie odżywki z lovely i bardzo dobrze mi się sprawdzają, więc myślę, że z tą też tak będzie.

___________________________________________________________________

No i to już koniec. Niestety nie wiem dlaczego jakość zdjęć tak się popsuła jak była bardzo dobra, ale ostatnio niestety bardzo często tak mi się robi.
Może posiadacie jakiś produkt z wyżej przedstawionych?
Jeśli tak to jak Wam się sprawdza?
A Wy zrobiliście zakupy na tej promocji?
Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. Super zakupy! ja odpuściłam tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też skorzystałąm ;) jestem ciekawa efektu tego pilingu do ust ;) ja korzystałam z cukru i miodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Bogu za promocje! :D Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem na tzw. odwyku kosmetycznym i staram się zużyć to co mam a jest tego sporo😀 używałam maseczki z Ziaji, Perfecty i było w porządku. Ciekawa jestem tej maski z Garniera jak będzie się sprawdzała

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam Pekinu i tez jestem w fazie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam Magic Peel i tą maseczkę z glinką od Ziaja. Balsam od Lirene też mnie intryguje,ale mam już sporo, więc innym razem

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne rzeczy Ci wpadły ;) ja tym razem nie zrobiłam zbyt dużych zakupów ;) jedynie balsam do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale zapasy, miałam odżywkę z patene i bardzo ją polecam. Do tego maseczki z ziaji, które uwielbiam <3 pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, jestem nowa na blogu! Bardzo fajne zakupy także mam ten peeling do ust i sprawdza mi się naprawdę fajnie , ciekawi mnie ten magic peeling z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling z evree to rzeczywiście ciekawa rzecz, też na niego polowałam! Ku mojemu zdziwieniu nic nie słyszałam o tej promocji, aż żałuję, bo zawsze jestem w sklepie pierwsza gdy są takie akcje, haha.
    wiele z tych maseczek, które kupiłaś już miałam i bardzo sobie chwaliłam!
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki i odżywka z Lovly zapowiadają się ciekawie. Ja nie skorzystałam z wyprzedaży, ale na pewno to nadrobię :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta maska do włosów mogłaby sprawdzić się na moich włosach bo lubią obciążenie. Wtedy mi się tak nie puszą, a mam kręcone. Z maseczek do włosów najbardziej lubię tą z węglem od Bielendy. Rossmann ma to do siebie, że zawsze wychodzi się z większą ilością produktów niż zamierzało się kupić, ale masz rację, nie ma co przesadzać. W końcu za chwilę pewnie znów będzie jakaś promocja. Serdecznie pozdrawiam https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty, maska do włosów jest super. Ja kupiłam balsam eos i odżywkę 3 minutową z Pantene i bardzo sobie chwale

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja znowu nie skorzystałam z tej promocji, ale nic nie było mi potrzebne. Kosmetyków, które kupiłaś nigdy nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maseczki i odżywka z Pantene to moi ulubieńcy <3
    Niestety reszty nie testowałam .. Super wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tak duzo nie kupiłam na promocji, z Lirene zakupiłam olejek dwufazowy do ciała, Biowax maskę do włosów i kremowy balsam do ciała z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas nie ma promocji, ale też zazwyczaj takie rzeczy nie kosztują więcej niż 10€. Ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń