niedziela, 27 sierpnia 2017

Perfect Sunset ☀


Witajcie Kochani! Dziś przychodzę do Was z postem, który powinien pojawić się już jakiś miesiąc temu, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. A miesiąc temu dlatego, że produkty, które Wam dzisiaj przedstawię, już raczej zniknęły z Rossmann'a bo tam właśnie je zakupiłam. Ale możecie je jeszcze zamówić przez internet. Jest również inny wzór, ale ja wybrałam właśnie taki. Nie przedłużając zaczynam.


Na początek pędzle, które są po prostu piękne. Mają super kolorystykę, są miękkie i jak na takie pędzle są bardzo dobrze wykonane. Wiem, że to nie są wspaniałe profesjonalne pędzle, ale dla mnie jak najbardziej starczają. Dodatkowo mają takie opakowanie, gdzie można je schować, ale ja raczej tego nie zrobię, ponieważ jest dość małe i pędzle mogą się zniekształcić.

Lusterko i pęseta do regulacji brwi. Zakupiłam to ze względu na lusterko. Tylko jak później się okazało nie jest one zamykane, jak na początku myślałam, więc trochę się zawiodłam.








































Zestaw do manicure, który jest bardzo przydatny i myślę, że nawet nie ma co tu opisywać, bo każdy wie do czego służy i jak działa.

Pomadka ochronna do ust o przyjemnym truskawkowym zapachu. Może i nie jest jakaś super, ale chciałam wypróbować, nawilża dobrze, ale no wiadomo, że są lepsze pomadki ochronne.

























Pilniczki, których nigdy nie może zabraknąć, a te są całkiem okej.


I to już wszystko co chciałam Wam dzisiaj pokazać.
Z tej serii mam jeszcze krem, ale on już pojawi się w zwykłym haul'u.
Wybaczcie za takie duże przerwy między zdjęciami czy tekstem, ale niestety nie dało się tego zmienić.
A Wy posiadacie jakiś z powyższych produktów? Jeśli tak to jak Wam się sprawdza?
Dajcie koniecznie znać w komentarzach! :)

40 komentarzy:

  1. przepiękny zestaw, nie widziałam ich w Rossmannie, widocznie tak szybko musiały się rozejść. ;) mają absolutnie fantastyczny wzór, a pędzle po prostu podbiły moje serduszko. <3
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam je w moim rossmanie. Nie kuszą mnie. Są to zwykłe pędzle, które moim zdaniem w makijażu zrobią więcej krzywdy niż pożytku. Dla mnie jakość jest najważniejsza jeśli chodzi o kosmetyki i pedzle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ich nie widziałam, ale to fakt, pięknie wyglądają :) I myślę, że na moje własne potrzeby w zupełności by wystarczyły. Kolorystycznie te pędzle w pełni odzwierciedlają to co gra mi w głowie :D

    Świetny pomysł na post :) Tak trzymaj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co ale wygląd mają♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wzór jest piękny, mam nadzieję że znajdę je jeszcze w Rossmann.
    Zazdroszczę, pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne *.* też nie widziałam ich u siebie, czy takie pędzle pomagają w makijażu bardzo ? Ja używam malutkich i zastanawiałam się nad kupnem tych , warto ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo raczej pędzli używam tylko do nakładania brązeru czy różu więc dla mnie są przydatne. Ale jeśli bardziej interesujesz się makijażem i profesjonalnie chcesz go wykonywać to polecam pędzle z trochę wyższej półki :)

      Usuń
  7. Mam zestaw do brwi i jestem zadowolona, szczerze kupiłam go ze względu na opakowanie haha, poluję teraz na zestaw do manicure :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miazga totalna! Cudne są te rzeczy ^^ Bardzo fajne mają opakowania, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny ta kolekcja jest wspaniała, taka typowo wakacyjna <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupiłam kremiki z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju piękny design <3 za sam wygląd kupiłabym wszystko ! :D
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczny zestaw. Szkoda, że nie ma już ich stacjonarnie w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszły z użycia ale za to jeszcze jare i internet zawsze ratuje dziewczynom skórę, fajny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest ta seria :) mega kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow, ale pięknie to wygląda. Sama chętnie bym sobie taki zestaw kupiła ;) zostaję na dłużej na Twoim blogu i zapraszam do mnie monikaaszczesna.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne motywy wakacyjne te palmy wyglądają naprawdę super :) zapraszam takze do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczny maja design, nie wiedzialam ze w Rossmannie sa takie perelki ;) na lusterko sama bym sie skusila :D

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny zestaw :) nie wiem dlaczego nie zauważyłam go w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widziałam produktów z tej serii w Rossmannie, szkoda :D
    Świetnie się prezentują, ich szata graficzna.... cudo!
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie trafiłam u siebie w rossmannie na tą serię, a szkoda bo te pędzelki są naprawdę mega urocze :)
    http://alexazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne te pędzle ;) może odwiedze rossmanna w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają bajecznie! Jestem zauroczona pędzlami, szkoda, że ciężko je już będzie zdobyć :(
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, jaki cudny zeztaw! Śliczny. Takie pędzle marzą mi się.

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny zestaw, idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O jej zestaw zdecydowanie mnie zachwycił 😍
    Z pewnością będę szukać w internecie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że nie widziałam ich u siebie w Rossmanie, bo z chęcią bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prezentują się pięknie, choć nie jestem przekonana co do ich jakości.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudo! Zakochałam się w tych pędzlach ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne rzeczy! Świetna kolorystyka i cieszę się, że pędzle są solidne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko prezentuje się tak uroczo, że nic tylko kupować i malować się. :) Śliczny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  33. Design mają pomysłowy - przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale mega ten zestaw! Bardzo podobaja mi sie pedzle i szkoda ze lusterko nie jest zamykane :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przejmuj się przerwami miedzy tekstem a zdjęciami ;-) Bardzo ładny wakacyjny zestaw, spodobał mi się. Co do lusterka to faktycznie szkoda, że nie jest zamykane bo byłoby o wiele praktyczniejsze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej, jakoś nie zwróciłam uwagi na tą serię w Rosmmannie, bardzo podoba mi się kolorystyka tej kolekcji i te palmy *.* sam wygląd zachęca do kupienia:).
    Pozdrawiam i owocnego roku szkolnego życzę!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń