czwartek, 17 sierpnia 2017

Haul z Rossmann'a


Cześć! Dziś przychodzę do was z kolejnym haulem z Rossmann'a, a w najbliższym czasie będzie ich mnóstwo. Niestety można powiedzieć, że mam trochę zaległości z dodawaniem postów, ponieważ produkty które znajdą się w dzisiejszym poście kupiłam jeszcze jakoś w czerwcu. Ale postaram się wszystko nadrobić i nie przedłużając już zaczynam.


Neutrogena,Visibly Clear, peeling do twarzy. Ma dość przyjemny zapach i śliczny kolorek, chodź kolor w sumie nie ma znaczenia. Znajdziemy w nim malutkie drobinki, które są bardziej takie miękkie. Mi się sprawdza bardzo dobrze i jak najbardziej mogę go wam polecić.

Bielenda, Rose Care, woda różana 3w1 do skóry wrażliwej. Zdecydowanie jest moim ulubieńcem. Pachnie pięknie. Ja używam jej głównie do przemycia twarzy po wykonaniu demakijażu płynem micelarnym, aby zmyć pozostałości. I czasami używam jej jako tonika.

Garnier, płyn micelarny 3w1 do skóry wrażliwej. Wiem, że jest to ulubieniec większości z nas, przynajmniej tak mi się wydaje. Doskonale zmywa makijaż i nie podrażnia. I odziwo nie pozostawia takiej jakby maski na twarzy czego nie lubię bardzo, ale zazwyczaj i tak przemywam zawsze cerę wodą kiedy go użyję.

Tami, MyCare, płatki do demakijażu oczu. Mój ulubieniec, doskonale zmywa makijaż oczu, nie podrażnia. Ale już za niedługo pojawi się recenzja tego produktu.

Tami. MyCare, oczyszczające płatki do twarzy. Również bardzo je uwielbiam. Dobrze oczyszczają skórę twarzy. Ale już niedługo recenzja tego produktu.

NIVEA, Soft, krem intensywnie nawilżający do twarzy. Bardzo dobrze nawilża, niemal natychmiastowo się wchłania. Niestety była tylko ta większa wersja, a wolę mniejszą ponieważ wszędzie się zmieści, ale jest bardzo dobry, więc szczególnie mi to nie przeszkadza.

I to już koniec. Produktów nie ma zbyt dużo, ale za to są te najlepsze, które mogę polecić.
Może też bardzo lubicie jakiś produkt z tych powyżej wymienionych? 
Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten krem od nivea, jest mega wygodny dla twarzy! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. woda różna również jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem Nivea Soft kupuję regularnie, bo to jedyny, który mnie nie uczula ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam płynu micelarnego więc może skuszę się właśnie na ten?
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie szukałam jakiegoś fajnego płynu micelarnego więc może się skuszę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem stosuje i polecam całym serduszkiem tak samo jak peeling do twarzy. Wypróbuj tez żel do
    Twarzy z AA z morskimi algami, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haul :)
    Bardzo zaciekawiły mnie płatki do twarzy, z chęcią chciałabym je przetestować.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy najbliższej okazji gdy będę w Rossmannie skuszę się na ten żel do twarzy! 😘 pozdrawiam💖

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten płyn micelarny z garniera! Super haul, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś używałam tego płynu micelarnego z Garniera i bardzo dobrze mi się sprawdzał, nie wywoływal trądziku ani zaczerwień, co działo się w przypadku prawie każdego płynu micelarnego, którego używałam - nawet to cery wrażliwej i trądzikowej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Te płatki do demakijażu uwielbiam. Nie dość, ze tanie to jeszcze fajnie zmywaja makijaż :) o całej reszcie slyszalam, ale nir miałam okazji testować :)
    https://ksiazkomaniaczkasite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy, ja właśnie dzisiaj już po najnowszym haulu, ale to już zupełnie inne produkty ;)

    A z tych kosmetyków najbardziej podoba mi się krem Nivea ;)
    Pozdrawiam, obserwuję

    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Micela Garnier, ale zużyłam już tyle buteleczek, że powoli zaczyna mi się nudzić i myślę o czymś innym ;) U mnie też właśnie pojawił się haul z Rossmanna, ale z najnowszej promocji na pielęgnację, która obowiązuje od dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny haul :) Ten płyn micelarny również mam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Musimy zakupić w najbliższym czasie te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woda różana i plyn miceralny skradly moje serce :) świetny haul!
    www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wodę różaną. Co prawda mam z innej firmy, ale może wypróbuję i z Bielendy. Ten peeling najbardziej mnie zainteresował i muszę rozejrzeć się za nim w sklepie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Peelingu do twarzy już używałam. Na mojej twarzy sprawdzał się jak najbardziej, tylko nie mogłam używać go codziennie. Ale tak to super!
    Z innymi kosmetykami nie miałam do czynienia, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię toniki z wodą różaną, teraz mam z firmy Evree z pompką, ale interesuje mnie też ten z Bielendy. Płatki tami również miałam, jednak jest ich zbyt mało jak na moje wymagania :) Także uwielbiam zakupy w rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę w końcu wypróbować ten płyn micelarny ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń