środa, 3 sierpnia 2016

Photography my passion...

Cześć ! Na początek chcę bardzo przeprosić za moją bardzo długą nieobecność. Ale jeszcze w czerwcu miałam dość dużo nauki, a w lipcu też się niestety tak złożyło, że jakoś nie miałam okazji blogować. Chociaż i tak nikt nie tęsknił, ale teraz postaram się regularniej dodawać posty :)

Fotografia moją pasją - tak zgadza się. Kocham robić zdjęcia, mogłabym robić je przez cały czas czemu kolwiek i komu kolwiek :) trochę też myślałam na tym, aby to robić zawodowo, ale o tym to jeszcze pomyślę :)
A teraz poniżej przedstawię parę zdjęć w moim wykonaniu. 


Zdjęć nie ma dużo, ale mam nadzieję, że się wam spodobają :) dajcie mi znać w komentarzach ;*


2 komentarze:

  1. Bardzo ładne zdjęcia. :)
    Zapraszam na nowy post!   https://jaglusia.wordpress.com/2016/08/03/makaron-penne-z-bobem-i-ricotta/

    OdpowiedzUsuń