wtorek, 6 lutego 2018

Moja pierwsza Wishlista!


A dziś przychodzę do Was z pierwszą Wishlistą na moim blogu. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu :)

1. Prześliczny portfel z kokardą w różowym lekko pudrowym kolorku. House. Cena: 39.99zł
klik


2. Cudne różowe szpilki, które na nodze na pewno będą wyglądać cudnie. Renee. Cena: 89.99zł
klik


3. Perfuma Bruno Banani o cudownym zapachu. Rossmann. Cena: 111.99zł
klik


4. Paletka cieni do powiek, przecudowna. Rossmann. Cena: 62.99zł
klik


5. Szminka do ust, która ma śliczny kolorek. Rossmann. Cena: 30.99zł
klik


6. Świetna bluza, która na modelce wygląda bosko. Zalando. Cena: 129zł
klik


7. Piękna i oczywiście różowawa torebka. Bershka. Cena: 139zł
klik


No i to już koniec mojej wishlisty.
Jak Wam się ona podoba?
Może macie jakąś rzecz z mojej listy? Jeśli tak to jak Wam się sprawdza?
Dajcie koniecznie znać w komentarzach!

Przy okazji serdecznie zapraszam Was na bloga mojej młodszej siostry(kom dla niej=kom dla was, jeśli chcecie takiej wymiany dopiszcie do komentarza 'kom') martylala.blogspot.com

14 komentarzy:

  1. Świetna ta torebka :) Te cienia mam i polecam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tę paletkę cienii i ma przepiękne kolorki <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ktoś tu jest miłośnikiem pudrowego różu! ^^ Co do perfum to ich jeszcze nie miałam okazji powąchać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie czekam na jakąś promocję na tą paletke. Torebka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy c: Bardzo podobają mi się te szpilki 😍
    My-stranger-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej mamie na pewno by sie te wszystkie rzeczy spodobały, to są jej kolory. Nawet kilka rzeczy np portfel. Super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnej z tych rzeczy, ale bardzo podoba mi się kolor tej szminki :F

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej zaciekawiły mnie te perfumy oraz szminka :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Portfel bardzo przypadł mi do gustu, bo ostatnio poszukuje czegoś mniejszego a również pojemnego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna szminka :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli się zgadasz to zacznij i daj mi znać na blogu :)
    (komentuje na bieżąco)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny portfeli. Lubie wlasnie wCi takim stylu z tyloma zakładkami na karty.
    Cienie sa bardzo fajne. :) polecam je sobie sprawic,a nie aby zostaly tylko na wishliscie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam paletę z Maybelline z wersji nude i, no, mogłaby być lepsza. Jest bo jest, szybki, delikatny makeup można nią zrobić. Ale za tą cenę... Lepiej dołożyć i kupić coś lepszego :) Za to podoba mi się portfel, chętnie bym taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. portfel i szpileczki z chęcią też bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajniutkie rzeczy :) slodki portfel i spodobaly mi sie cienie i pomadka :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń