poniedziałek, 29 maja 2017

Pierwsze urodziny bloga!


Dokładnie rok temu (czyt. 29 maj 2016r.). Niedziela, około godz. 11:00, najzwyklejsza prosta dziewczyna wpada na pomysł, aby spróbować czegoś zupełnie nowego, a tym czymś okazuje się blogowanie. Było to zupełnie coś innego, nigdy tego nie próbowała i nie wiedziała do końca czy na drugi dzień jej się to nie znudzi. Ale tak się nie stało. Blogowanie stało się jej pasją i wiedziała, że szybko się jej to nie znudzi. 
Tą dziewczyną jestem ja i to dziś świętuje pierwsze urodziny bloga. Bardzo się ciesze, że już tyle jestem w świecie blogsfery i myślę, że pozostanę tu na długo. 
Pamiętam swoje początki, które nie były takie łatwe i kolorowe. Mój pierwszy post był w sumie fatalny, chciałam dodawać posty codziennie, a to raczej niemożliwe, bo skąd tyle pomysłów, jak czasami w głowie pustka i jeszcze ten brak czasu. Były momenty kiedy chciałam zrezygnować bo uważałam, że i tak nic z tego nie mam i po prostu już mi się nie chciało. Miałam dłuższe i krótsze przerwy (np. na dwa miesiące, aż jeden post).
Ale jak widać nie poddałam się i mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny i na pewno nie ostatnie, a dla mnie to ogromny sukces.   

Jak do tej pory na blogu pojawiło się łącznie 47 postów (wliczając ten). A dokładniej:
  • 11 postów fotograficznych
  • 8 haulów
  • 5 postów z ulubieńcami
  • 21 postów na inne tematy
Największą popularność zyskał post: Sierpniowy haul z Rossmann ✿


A na koniec chciałam Wam wszystkim bardzo podziękować za wsparcie, bo bez Was ten blog by nie istniał. Za dawanie wielu rad, otuchy, a przede wszystkim za te wszystkie komentarze i obserwacje. Wielkie DZIĘKUJE dla Was kochani!

22 komentarze:

  1. Gratuluję i życzę kolejnych lat spędzonych w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sympatycznie i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osiągnięcia!-Ja dopiero pół roku 7 czerwca wybije :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I oby tych latek było więcej! Życzę weny do tworzenia nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, to się nie poddawać! Mój blogowy rok też nie był idealny, czytając Twój post miałam wrażenie, że czytam o sobie ;) z okazji pierwszego roku życzę Ci, abyś zawsze miała chęci i wenę do pisania i żebyś dalej prowadziła bloga przez długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :-)
    Najważniejsze, to czerpać radość z tego, co się robi. I dzielić się swoim szczęściem z innymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje I zycze dalszych sukcesow ���� Mnie za miesiac stukna 2 lata na www.izkasz83.wordpress.com ����

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje!!!! Obyś się nie poddawała!
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) życzę wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wytrwałości i tego ze blogowanie jest tym co sprawia Ci radość ;) obyś prowadziła go jak najdłużej, bo jest naprawdę świetny !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ci gratuluję i życzę, byś nie porzucała bloggowania, a strona odnosiła same sukcesy. :D

    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję rocznicy 😊 Wytrwałości i dużo sukcesów 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana gratki! <3 Jesteśmy z Tobą już długi czas i Twój blog jest jednym z naszych ulubionych ^^ Super piszesz, a Twoje haule są rewelacyjne! Powodzenia! Czekamy na kolejne roczki ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje roku bloga, życzę dużo weny twórczej i dalszego rozwoju bloga :)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję kochana roku prowadzenia bloga. Jak dobrze że tu trafiłam, przynajmniej przypomniało mi się że za niedługo i rocznica mojego bloga 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego, rozwoju i coraz lepszych postów!
    Wiesz mój blog też obchodzi urodziny tyle, że drugie, dokładnie dzisiaj 5 czerwca :D
    Kochana oby nam się jeszcze lepiej pisało i oby życie podrzucało nam tematy do tworzenia dobrych tekstów!
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Kochana! z każdym rokiem będzie coraz więcej sukcesów :)
    Życzę wielu wielu tak cudownych postów i główki pełnej pomysłów ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobrze piszesz. Gratuluję roku i wspaniałych postów.

    OdpowiedzUsuń