sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie roku 2016!


Cześć Kochani! Pewnie się pojawi dużo postów tego typu, ale i ja postanowiłam zrobić takie podsumowanie. To ostatni post w tym roku. Czy jestem z siebie dumna, z tego bloga? Nie do końca ( przez swoją nieregularność), ale myślę, że nie było najgorzej, a w 2017 będzie tylko lepiej. A co do mojego, życia prywatnego już na początku mogę powiedzieć, że ten rok był w sumie dobry. Owszem były gorsze dni, a nawet dość sporo ich było. Trochę rzeczy też żałuję, ale żyję z myślą, że następny rok będzie lepszy. A te dobre chwile zostaną ze mną na długo. Nie przedłużając przejdę już do podsumowania.

Życie prywatne:
  • Ten rok zaczęłam z moim najwspanialszym chłopakiem i następny zacznę tak samo (to jest dla mnie coś wspaniałego). 15 października minęło 2 lata od kiedy ze mną wytrzymuję z czego niesamowicie się ciesze i oby tak dalej :)
  • Jestem w klasie informatycznej i to w tym roku udało mi się zdać pierwszy egzamin (E-12) z bardzo dobrym wynikiem.
  • To już mogliście się dowiedzieć z wcześniejszych postów, ale zdaję paro jazdy i udało mi się zdać teorię, tylko teraz jeszcze ta praktyka (ale dam radę, bo kto inny jak nie ja).
  • Jestem jedną z osób, które uwielbiają różne roślinki, kwiaty i posadziłam poziomki z czego jestem dumna bo pięknie rosną i oby tak dalej. (to dla mnie takie małe zwycięstwo)
  • W tym roku zaczęłam dużo gotować, a głównie to piec (z tego też jestem dumna) i na pewno nie raz pojawią się posty z moimi wypiekami.
  • Na wakacjach zaczęłam czytać, dużo czytać. Głównie są to książki romantyczne, ale i takie przenoszą do innego świata. Cieszę się, że udało mi się odkryć jakie czytanie jest super :)
  • Czymś co mi nie wyszło w tym roku to jest zdrowe odżywianie i ćwiczenie. Podejmowałam się tego nie raz. Ale ani raz nie wytrwałam do końca.
  • 26 grudnia zostałam matką chrzestną z czego jestem dumna. Bo ten mały maluszek jest najcudowniejszą istotką na świecie i ma na imię Miłoszek.
  • A 17 grudnia oficjalnie stałam się dorosła. W sumie dla mnie nic to nie zmienia. Robiłam urodziny i na zdjęciu poniżej jest parę prezentów które dostałam.



Życie na blogu:
29 maja postanowiłam zobaczyć jak to prowadzić bloga i tak trwa ta moja przygoda i na pewno szybko się nie skończy. Na początku już wspomniałam o tym, że nie jestem całkiem dumna z siebie, że byłam taka nieregularna, ale postaram się to zmienić. 

Najpopularniejszy post: Sierpniowy haul z Rossmann ✿ - 34 komentarze i 243 wyświetleń.
Najmniej popularny post: Książki - czy warto je czytać? - 3 komentarze i 25 wyświetleń.

TOP 5 postów:

Posty w których możecie dowiedzieć się czegoś o mnie:

W tym roku pojawiło się 26 postów (wliczając ten).
W sumie odwiedziliście mój blog 4805 razy.
Dodaliście łącznie 263 komentarze.

Za to wszystko składam wam wielkie podziękowania Kochani! 

Moje postanowienia noworoczne:
1. Dodawać częściej i regularnie posty.
2. Zacząć prowadzić zdrowy tryb życia (zdrowo jeść i regularnie ćwiczyć, aby wypracować sobie wymarzoną sylwetkę).
3. Zacząć się uczyć. Bo mam trochę tych egzaminów, a ktoś musi to wszystko zdać.


A jak wam minął ten rok?

Szczęśliwego Nowego Roku Kochani! 





25 komentarzy:

  1. postanowienie numer 2 także mam w planach ;) powodzonka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości w postanowieniach życzę <3 i wspaniałego roku.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości w postanowieniach życzę <3 i wspaniałego roku.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowywanie 2016. Powodzenia w dotrzymaniu postawień noworocznych.
    Zyczę Ci wspaniałego roku 2017, żeby spełniły się wszystkie Tw marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podsumowanie roku 2016 jak najbardziej na plus ;)
    Super napisany wpis ;)
    Życzę powodzenia i samych sukcesów w dalszym blogowaniu na rok 2017 ;)
    www.personalstyle23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Życzę Ci jeszcze 1897462 lat z chłopakiem! Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wytrwałości w postanowieniach noworocznych i sukcesów nie tylko w blogowaniu :) ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że tyle osiągnęłaś w 2016! :) Życzę Ci, żeby 2017 był jeszcze lepszy.

    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten rok był dla ciebie bardzo ekscytujący. Widać że naprawdę wiele osiągnęłaś. Też sadziłam poziomki, tylko nic z nich nieb wyszlo i zwiędły :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również powiędły trochę, ale teraz o nie bardziej dbam i żyją :D

      Usuń
  10. Życzę Ci żebyś wytrwale dążyła do spełnienia swoich postanowień!:)

    Mój blog --> http://alkaa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne podsumowanie! Gratki za bycie już 2 lata ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę ci zdania egzaminu na prawo jazdy! Z własnego doświadczenia wiem, że najlepiej podjeść na totalnym luzie :) I wyjdzie :) Bardzo ciekawe podsumowanie :)
    Z przyjemnością będę obserwować bloga. Życzę dobrego, Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na zdawaniu prawa jazdy! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zeszłorocznych już sukcesów i życzę więcej. W sumie postanowienia mam takie same, choć nie jestem dobra w postanowieniach.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w dalszym blogowaniu i życiu! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę zrealizowania wszystkich postanowień! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się te podsumowanie, moim postanowieniem jest schudnięcie.
    Powodzenia

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń